Uddannelsesleder

Anna Mette Exner skal fra januar og to år frem være undervisningsleder på efteruddannelsesforløbet +2 i Aarhus for unge arkitekter med faste ansættelser i arkitektvirksomheder.

Målet er at give de unge et grundigt, teoretisk kendskab til arkitektfagets roller og ansvar og til processer og opgaver i projektsammenhæng. Forløbet supplerer arkitektuddannelsens faglige, kunstneriske og metodiske indhold med teori og praksis, der kan spejles direkte i arkitektvirksomhedens behov og virkelighed.

Kurset udbydes af Danske Arkitektvirksomheder, Forbundet Arkitekter og Designere, Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering, Arkitektskolen Aarhus og Akademisk Arkitektforeningen, som i tæt samarbejde og dialog med flere af landets tegnestuer har udviklet +2 for at imødekomme branchens udtalte behov for et efteruddannelsesforløb til arkitektuddannelsen, der på kort tid kan skærpe yngre arkitekters viden og praksiserfaring.

Læs mere om +2 hos Arkitektforeningen.

+2 hos Arkitektforeningen

Kontakt os

Kunne du tænke dig at høre mere om hvordan vi kan realisere dit næste projekt, så er du meget velkommen til at række ud på vores kontakt oplysninger nedenfor eller via kontaktformularen.