ARKITEKTEN, DER FAVNER!

Magasinet Byggeri bragte i majnummeret et interview med Anna Mette ’bag facaden’ – og her er et uddrag af svarene:

”Hvad er det værste, der er sket for byggebranchen på det seneste?
Vi er blevet for rige. Det er i krisetiderne, vi tænker os om og tager de bedste beslutninger. Der bygges for meget, for stort og prangende, for ligegyldigt. Uden skønhed, uden sammenhæng med stedet.

Hvis du kunne give byggebranchens beslutningstagere et godt råd med på vejen, hvad skulle det så være?
Hold op med at rive ned, hold op med at bygge unødvendigt stort. Lad være med at tro, at fordi noget er slidt, gået af mode, eller ’såkaldt grimt’, så har det ikke værdi. Brænd bygningsreglementet og lad os starte forfra – med sund fornuft.”

Læs hele interviewet her

Kontakt os

Kunne du tænke dig at høre mere om hvordan vi kan realisere dit næste projekt, så er du meget velkommen til at række ud på vores kontakt oplysninger nedenfor eller via kontaktformularen.